Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 17, 2013
Image Size
1.6 MB
Resolution
2204×1545
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,639 (1 today)
Favourites
137 (who?)
Comments
13
Downloads
38
×
LoZ MM: Lost Woods by Yamoshi LoZ MM: Lost Woods by Yamoshi
I got back into LoZ again recently so expect a lot more Zelda art in the near future! :) Yeah, I'm so excited, I've been away for a while.

Anyway, It's been years since I've done a full Majora's Mask playthrough so I decided to pick it up again. I'd love to see an HD remake of it just like what they did with OoT, that would be amazing imho. I always liked the intro sequence in the game, it's so atmospheric, the whole games like that. You know your playing a great Zelda game when you're getting all emotional, or, maybe thats just me. haha
Add a Comment:
 
:iconlol-ionel:
LOL-IONEL Featured By Owner Jan 8, 2014
Added to my Favs:3
Reply
:iconqueaky:
Queaky Featured By Owner Jan 5, 2014
Ha, that skeleton is a lovely touch. :P
Reply
:iconzkfanart:
zkfanart Featured By Owner Jan 5, 2014
The art looks so cool. The dark forest, Link and Epona like suspecting about this, and the lil evil guy lurking in the darkness... whadda is he planning? ;) Awesome and with a thriller touch!
Reply
:iconnummonkee:
Nummonkee Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist General Artist
wow, you made the lost woods super spooky! and is that the twilight princess skull kid design?
Reply
:iconyamoshi:
Yamoshi Featured By Owner Nov 19, 2013  Student Digital Artist
It's pretty much a hybrid, the clothes are from OoT/MM but the face design is similar to TP. :)
Reply
:iconnummonkee:
Nummonkee Featured By Owner Nov 20, 2013  Hobbyist General Artist
oh yeah, tp skull kid's face is spookier, imo, so it fits the tone better.
Reply
:iconyamoshi:
Yamoshi Featured By Owner Dec 4, 2013  Student Digital Artist
I just realised I forgot his nose, lol, oops
Reply
:iconnummonkee:
Nummonkee Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist General Artist
wait, twilight princess skull kid doesn't have a nose! well either way, you could just say the shadows re covering it ^_^
Reply
:iconfironnathevampireelf:
omg lovely
though really creepy skeleton there.
Reply
:iconyamoshi:
Yamoshi Featured By Owner Nov 18, 2013  Student Digital Artist
It's a little reference to OoT. :3

Anybody who comes into the forest will be lost, everyone will become a stalfos. Everybody, Stalfos. ~Fado




Reply
Add a Comment: